Kom och ta mig långt härifrån

"Supersnyggt! Verkligen rock! Jag uppmanar dig att starta band nu. Med din allt-i-allo-stämma och rocklook kan det ju inte bli annat än succé."


Jag menar, vad ska jag göra när jag hoppar Au´t och slopar distriktstyrelsen? I min nya rockimage finns det ju bara en väg att gå. Jag ska erövra världen. Alla kommer skrika efter mig på gatorna. Jag kommer vara snygg och tuff, men samtidigt snäll och glad. Kommer få göra intervjuer till alla världens scouttidningar "superscouten som blev rockstjärna" "scouten som erövrade rockhimlen" "rocken ersatte scoutingen?". Alla kommer veta vem jag är. Stå utanför här i lilla Enskede med kameror och blixtarna kommer inte slockna på minst 10 år. Agnes, släng dig i väggen. Here I come. Daniel Breitholz titta på mig, det är mig du ska ha, ingen annan. Men idol känns inte som rätta vägen. Jag ska direkt in i smeten. Som alltid. När har jag haft tid att vänta?

Idag är det torsdag. Det betyder fredag imorgon. Ja. Äntligen! Det blir grymt. Häftigt. Tufft.

Födelsedagsmeny:
Förrätt? Hum, kanske något litet och piffigt
Rätt: Krabba med bröd och sallad
Efterrätt: Jättekladdig kladdkaka och exotiska frukter


Lev livet varje sekund, lev livet tills det tar slut
Kristina




Kommentarer
Postat av: d

haha! hybris eller vad??
;)

2006-09-11 @ 17:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback