I rather dance with you

Dagens rapport:

Gårdagens au-möte gick snabbt och effektivt och var riktigt roligt faktiskt. Kanske kan ge en liten kick att göra vår sista grej till en toppengrej, Öhäng.
Hade min andra körlektion i skolan idag. Vi fick gå in en och en och hon skulle lägga in oss i stämmor. Hon ville först att jag skulle gå uppåt, vilket jag gjorde och kom väldigt högt. Hon jublade. Sen fick jag gå ner och kom väldigt långt ner. Hon blev glad. Hon tyckte det verkade som att jag hade tagit sånglektioner hur länge som helst. Jag blev glad. Och hon sa att jag skulle sjunga sopran, men hjälpa till när det var något riktigt brummande också. En alltiallo.
Jag har klippt mig. Det blev bra. Rock. Det blev snyggt. Jag är nöjd.
Ska på scoutmöte sen. Tjohoj va skoj.

Ja men ja. Så var det med det. Jag har itne så mycket mer att framföra. Förutom att jag shoppade igår. Och jag blev nöjd som en gris. Tss. Världens sötaste kofta och jeans för 100 pix.

Snart är det partyyyyyyy!!!!!

Kristina

jamenja



Kommentarer
Postat av: malin

GUUUUUUUD VAD SNYGGT!!! KVINNA!

2006-09-06 @ 18:31:54
Postat av: Annika

GRYMT darling. Men inte den bästa bilden, ja får inspektera dig närmre på lördag då vi ses. PUSS!

Postat av: Emma

Supersnyggt! Verkligen rock! Jag uppmanar dig att start band nu. Med din allt-i-allo-stämma och rocklook kan det ju inte bli annat än succé.

2006-09-07 @ 00:31:16
URL: http://emsellen.blogspot.com
Postat av: camilla

snyyyyggging!

2006-09-07 @ 21:14:56
Postat av: danne

sjuuukt snyggt älski!! :D
de e faktiskt rock!!
jag kommer inte ihåg att adu såg ut så i fredags.. haha men.. aa! du vet!
pussar

2006-09-11 @ 17:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback