Ben och Gunnar - En liten film om manlig vänskap

Rubriken är väl bara för underbar. Var bara tvungen.
Men nu så. Jag har haft en bra dag. Absolut. Massa prat med fina människor (Ben var grymt snygg idag och jag vill ha hennes byxor, haha), lunch på vår nya japanfavvo, shopping med brudarna, jympa med brudarna osv. Köpte en klänning som är för liten, jag ska lämna tillbaka, köpte en halsduk som var fin, halva priset dessutom. Åh. Dessutom såg vi rar på Götgatan, vilket gjorde dagen till det den blev.

Imorgon är jag ledig. Wooohoo, värsta braaaaa! Jo, det blir skönt. Brunch med favvotjejerna: frukt, pannkakor, frallor, smothie, juice. Åh, det kommer bli mys. Sen en lite shoppingtur och sen möte.

En sak är ganska sjukt. Räknade ihop lite snabbt att jag träffade ungefär 50 peroner på Grönan i fredags som jag sa hej till (alltså känner lite helt eller halvt). Haha, det är helt sjukt många på offentlig plats. Shit pommes.

På onsdag ska jag klippa mig, snyggt.
På torsdag ska jag fika med en väldigt bra person.
På fredag ska jag var med de jag tycker om mest i världen.
På lördag fyller jag år.
På söndag ska jag tänka tillbaka på veckan och le.

Enligt mina beräkningar kommer det bli en mycket bra vecka.
Inga tankar om livet ikväll. Jag är trött som en gnu.

Måste in i mitt rum ett tag så jag kan bli glad av mina snygga väggar och allt som är så fint.
Snälla ta mig tillbaka till livet vi levde igen.
Kristina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback