Ballongresan

Idag blev en bra dag. En dag av skratt och vänner. Film och mat. En sån dag man minns och ler åt. Vi var i kungsträdgården. Det var jippo där. Vi fick ballonger. Det var kul. Vi åkte tunnelbana och jag ramlade in i en kille så han nästan tappade andan. Vi skrattade mycket. Jag, Thaitwins, Camilla och Vanessa. Jag andades in helium och sjöng Botten Anna, det var kul och det finns dokumenterat på film. Middag hemma hos Vanessa, massa mat och sen "Livet är en schlager". Det måste vara världens underbaraste film. Så himla fin. Blir ju glad in i hjärtat.

Om du skulle få leva om ditt liv, skulle du vara transa då?
Om du skulle få leva om ditt liv, skulle du vara cp då?
Annars skulle ju inte jag vara jag.
Det är just det.

Vi två 17 år. Det här är lite utav en BK-helg, vi platsar på Stockholm Street Style med den här bilden. Aldrig ska jag sluta älska dig.

Pos





Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer Bk helgar säger jag. Du är finast Kristina, aldrig ska jag sluta älska dig.

massa kärlek!

2006-09-18 @ 07:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback