Äpplen och bananer, apelsiner, karameler, sega råttor och cigarrer, färska tidningar

Förevigt ung, jag vill alltid vara ung
VIll du verkligen leva förevigt?
För evigt och alltid?




Nej, ryck upp dig nu lilla vän. Jag har två riktigt stora probelm här i livet. Och det ena börjar jag tro på mer och mer för varje dag som går. Det är sjukt läskigt. Men jag vill inte erkänna för mig själv, men jag kanske måste, snart.  Det värsta är att jag inte kan ta hjälp, det finns ingen hjälp, bara stöd, men det är svårt, vågar inte berätta för de jag verkligen kan få det jag behöver ifrån. FAN. Idag har varit en sån dag där jag bara tänkt och tänkt. Vaknade klockan 12 av att syster väckte mig, jag som hade planerat en dag i full fart och hinna med massor. Men nej, där hade jag fel. Städade övervåningen och åkte och tränade, tack för att jag gjorde det, det kändes underbart att få röra på sig, svettas så att det bara rinner och duscha länge. Härligt.

Imorgon kommer min tyska från München hit. Hon ska vara här i en vecka. Sarah heter hon och är snäll och trevlig.
Den här veckan kommer bli konstig. Men i slutet av den ska vi tävla och vinna, åh vad jag är taggad!



Kan du komma och hålla mig i handen nu?
Kristina

Kommentarer
Postat av: camilla

Darling, jag är säker på att allt kommer att ordna sig. Om det nu handlar om det jag tror det handlar om.. Eller? :S Men iaf, vi finns alltid här för dig

2006-09-17 @ 20:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback