Packat och klart

Natten till lördag sov jag 7 timmar, summa 7.
Natten till söndag sov jag 5 timmar, summa 12.
Inatt sov jag 12 timmar. Det är med väldigt snabb huvudräkning lika mycket som jag sovit på hela helgen. Plus att jag varit på helspänn 24 timmar om dygnet senaste veckan. Det var skönt absolut och idag har jag sovmorgon.
Öhäng blev, trots allt regn och alla blöta kläder lyckat. Vår valkampanj gällande au´t verkade ge resultat och 18 stycken skrev upp sig som intresserade till au´t, toppenkul. Nu är det nästan helt nytt au, men endast en person kvar plus 8 st nya. Och att dömma ifrån vilka personer det blev och hur de presenterade sig osv tror jag att det blir ett toppengäng.
Självklart fick jag ett litet sjunk igårkväll efter att ha kommit hem, tänkt igenom och funderat. Jag har ägnat all min lediga tid åt det där au´t i två år. Och nu, tjopp tjopp, all over. Men. Jag tänkte lite mer när jag la mig i sängen igår och kom fram till att jag måste sluta nu. Det finns faktiskt andra sätt att hålla på. Ledare nästa? Herreshitty liksom, jag har fått 10 000 spänn för det här, därför antar jag att jag gjort ett bra jobb och får lämna över till de yngre som får göra minst lika bra.
Som min käre mor sa igår "Du var så himla taggad inför det här och man ska sluta på topp".

Min mobil är pajko. Flipupprutan är helt slö och det är inte okej. Ska gå och se liten och ledsen ut på Siba så får de helt enkelt kirra biffen.

Idag blir en slapp dag. Vilket är otroooligt skönt eftersom jag inte riktigt är på topp. Kroppen verker på diverse ställen och min röst är inte världens bästa. Så det brukar vara efter scouthelger?

Kristina


Kommentarer
Postat av: Anna - karins fru

Hej du Kristina!
Jag var inne på karins blogg och hon har ju en länk till dig å jag tänkte att jag skulle kolla lite på dig oxå.
Gillar dig blogg alltså!! Du har ett trevligt och framförallt roligt och rappt språk. Skoj! Skrattade en del när jag läste det du skrivit!

Nåja, hoppas att du är utvilad nu iallafall!

Kram Anna

2006-10-23 @ 09:22:32
Postat av: Kristina

Tack :)

Postat av: Sara

Åååh Kristina, jag får en sån där neeeeej-känsla i magen när jag tänker på au't och att vi inet är med längre.. Du var sjävklart mycket mer aktiv än jag, men ändå, vad tomt det blir!

Vi måste på deras nästa arr! :)

pussaas

2006-10-23 @ 17:58:15
URL: http://saraistheshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback