Kompis det går bra nu

Jag är glad. Så glad. Allt går min väg och det är underbart.
Det var alldeles för mycket förra veckan och när jag dessutom jobbade från 15.00-01.30 i lördags tog årken slut. Jag sov mest igår.
Idag då. Jag vaknade av svenska favoriter och jag blev arg. Det är plågeri på morgonen, då vill jag höra Gry, min kära granne. Jag kom upp tillslut även fast jag verkligen inte ville, det var en sådan dag jag bara skulle ligga i sängen, äta choklad och titta film. Men så blev det inte. Cyklade till skolan, seg historielektion, jympa - jättesvettigt med handboll, lunch på coffehouse och sen svenska. Jag blev på bättre humör efter lunch. Sen ringde jag Daniel när jag kom hem som hade ringt. Han meddelade att han varit på kansliet och att vi har 106 st seniorscouter anmälda till helgen. Fatta va coooooolt! Helgrymt. Åh, va glad jag blev av det. Så nu är jag heltaggad för helgen.
Dessutom ringde valberedningen och ville att jag följer med till Umeå på förbundsstämma. Jag sa ja tillslut. Det blir väl coolt.

Jag och hunden tog en jättefin höstpromenad i eftermiddags. Vi gick länge och sparkade i de gulröda löven och njöt av dagen. Iband är det så himla skönt att gå ut och gå. Och med världens sötaste hund vid sidan så blir man helt lycklig. Vi gick länge.

Jag är så underbart glad. Bara så alla vet liksom. Dessutom är världens sötaste Micke med på noterna att gå med i au´t, kan det bli bättre?

Två bilder från lunchen

42872-119

42872-118


Bara så alla vet har Dan laddat upp dagens bilder på BD.

Ropen skalla - kärlek åt alla
Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback