Kalla onsdag

Ibland gör jag tappra försök och misslyckas. Jag bestämmer mig för något och sen blir det inte alls så jag tänkt mig. Jag vill genomföra en grej, men något annat kommer emellan.

Nu fick jag sms.

Det var ett tråkigt sms. Ett viktigt. Ett dumt. Ett konstigt. Uh.

Nej, nu skulle jag skriva ett långt och genomtänkt inlägg men sjuttsingen heller, jag orkar inte idag heller. Jag ska plugga vidare nu och sen ska jag på möte. Den här veckan är fullproppad:

Måndag - Lek med barnvaktsbarnet
Tisdag - Dst-möte
Onsdag - Ds-möte
Torsdag - Au-möte
Fredag - Barnvakt
Lördag - Syster flytt
Söndag - Är det sant, en tom dag, det enda som står uppskrivet är att träna 16.30

Tjo fadderittan det här löser ju jag i ett tjohii.
Jag är glad idag

Kristina

Kommentarer
Postat av: Annika

om jag får nyckeln idag kan du ju alltid få vara i min lya på söndag och slipa och spackla... om du nu tyckte det var jobbigt att ha en ledig dag... ses ikväll kanske... puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback