Jodu

Jag är trött och jag är seg. Har ätit två rostade mackor som blev alldeles för brända. Det var inte gott. Juicen var någon konstig exotiskafruktershitty och smakade inte heller som vanligt. Dessutom var det en artikel i dn som handlade om att djurt visst också har en personlighet. Ursäkta men har det kommit fram nu? Hjälp. Ibland blir jag rädd för världen.

Igår blev en bra dag. Camilla, jag och Ben var och hälsade på Julia på musikmuseét hela eftermiddagen. Camillas och min favorit blev trummorna där vi satt en ganska bra stund. Det är underbart kul med trummor. Musikmuseét var över alla förväntningar, det var mycket att göra, fina saker att titta på, mycket att lyssna på och jag skulle faktiskt säga att det var en av mina bästa museéupplevelser.
Vi gick till hemköp och köpte ingridienser till en lyckad tacomiddag och sen åkte vi hem till Ben. Vi gjorde taco och när alla hade kommit och gått (Malin, Julia, Ben, Camilla, jag och Bea hade gått) åt vi massa taco och sen tittade vi på två filmer. Tjejfilmer. Snyggakillarfilmer. Sånnafilmersomfåränatttänkaåååhomjagändåvarsomienhighschoolfilm. Det var mys.
Kvällen avslutades med msnprat och trötta thaitwins. Inte så mycket tjejsnack faktiskt, men ganska lagom för en trött kväll.

Idag står på programmet? Hum, fixa iordning rumet kanske, plugga, träna? Det är massa saker jag måste fixa egentligen, shitty. Det är bäst jag börjar.

Mer Mc Lars åt folket
Jag vann föresten just 25 kronor på en trisslott, kanske jag vinner några tusen nästa gång.
Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback