Ingen lär av dina misstag

Det går bra nu. Rysk kaviar på ett fat nu. Kompis det går bra nu.

Helgen var guld, party, jobb, jympa, mat, god hundgärning, fix+trix, möte och teater. Mamma och jag såg en midsommarnattsdröm på stadsteatern, den vaar grym, se den. Fy, va bra. Rickard Wollf, shit pommes, man blir ju bara glad.
Ja, fredagens överraskningsfest för Erik och Dan blev minst sagt lyckad. Det var skoj. Om man bortser från vissa saker. Men övervägande var det topp.

Jag fick en känsla av att livet går åt rätt håll. Jag inkaserar pengar, får snart mitt jättestipendium, Pokémon vinner scouternas natt, jag är glad och nöjd helt enkelt. Är inte det underbart.

Det känns som jag inte borde sitta och skriva det här egentligen, men jag fick lite dåligt smavete när jag insåg att jag inte skrivit på hela helgen. Men jag orkar itne skriva så mycket faktiskt.
Imorgon blir det jobb på Stadshuset igen (eller the Cityhall som min kära vän säger), det blir kul och det betyder pengar, det är bra!

Yessy, dagen har betytt historia, teorijympa, långlunch, globen, svenska, hundpromme, jympa med Hurtmalin, middag och nu är det nu. Imrogn blir det alltså skola och jobb som gäller.

Nu ska jag lyssna på min nya skiva som jag inte köpte för att jag ville ha den, nej, jag köpte den för att den såg bra ut på utsidan. Det var så att jag, Ben, Dan och Julia var inne på Rocks i Globen och där fanns en låda med "4 för 100" och vi valde varsin som såg snygg ut, utseendefixerade jävlar som vi är. Jag fick nog båttennappet, men jag är glad ändå. Mc Lars är kanske min nya popidol. Vem vet?

Kärlek åt livet
Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback