Jösses flickor!!


Kan vi? Vill vi? Törs vi?
Ja, vi kan! Vi vill! Vi törs!


På torsdagskvällen var jag och mor på teater. Jösses flickor. Åh, den var så bra, blev helt glad. Sån energi, sån glädje, såna känslor. Helt underbart. Inte konstigt att den har spelat fullt hus nu i snart ett år. Åh, alla borde få se den. Men orkar man inte sitta ner i 4 timmar så är det inte att rekomendera. Klockan 18.00 började den och prick 22.00 satte jag åter på mobilen. Men även om man får träsmak i rumpan är det värt det. Helt fantastisk pjäs.

Den här veckan har varit kort. Det har hänt inte överdrivet mycket men lite lagom sådär. Men ändå har den bara flugit iväg. Onsdag närmar sig med stormsteg och nu har jag i helgen på mig att hitta något att sätta på mig. En liten uppdatering för er som tappat minnet. Jag ska till Stadshuskällaren på onsdag och få mitt stipendium plus middag. 10 000 kronor rikare, hux flux. Jag borde vara världens gladaste och det är jag.

Ikväll blir toppen med Malin.

Sen har jag inte så mycket att berätta för stunden, åt sushi idag med favorittjejerna här hemma. Köpte med oss och tog promenad med hunden. Mys.

Nu ska Malin ringa. Ring ring. Hejdå!

Kristina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback