Jag är glad

Tjing pling!

Fy va kul det blev igår. Först var det väl lite segt men jag och Malin roade oss med att ta i hand med folk och posa framför jättespegeln. Det kändes som när vi kom någonstans så flyttade alla andra på sig, hehe. Sen kom en vändning och alla flockades runt oss. Ojoj. Och det var party. Det var schiiitakul faktiskt.
Ikväll ska vi hem till Julia. Mys.

Idag har mor och jag varit på stan större delen av dagen. Även fast jag kom hem vid 2 så blev jag väckt vid 9 för att komma i tid in till stan så att vi skulle slippa gå hela dagen. Pigg och glad (??) som jag var gick jag upp snällt vid halv 10 och vi satte oss på tuben vid halv 11. Jag köpte ett par stövlar. De är bruna och har hål på sidorna. Vi gick i fem butiker innan de fanns i storlek, puh. Sen blev det vegitarisk wrap i hötorgshallen. Det godaste jag ätit på länge. Det var verkligen sjuuukt gott.
Sen var det hm som stod på schemat. Måste ju ha något att ha på mig på onsdag. Hittade en liten klänning och en tröja på MQ. Det är så bra att ha mammaochplånboken med sig ibland :).

Så här tänkte jag se ut på onsdag:



Ser det bra ut?
Har syster Karin stövlar. Så du är med där. MalinochJulias halsband. Och dessutom ser jag ut som Ersan på ena sidan i huvet. Någon mer som vill vara med i stadshuset? Ska kanske titta på ett par svarta skor imorgon att ha till, med lite klack så jag ser så där lång och ståtlig ut som på bilderna. Det ska blir så himla kul. :)

Hoppas alla har en bra dag i regnsverige
Kristina


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag har exakt en san kofta, fast kopt i somras! Du kommer bli skiiitsnygg pa onsdag!
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback