Yo mannen Abul Kazhem är grym

Hej alla!
Det är mycket jag inte har skrivit om den här veckan har jag märkt. I tisdags köpte jag faktiskt nya jeans, det var skoj. Jag fick så otroligt hejjagärtröttpåminajeansnojja i helgen. Så nu har jag två fina och väldigt många mindre fina, det tycker jag är bra.
I tisdags så var jag även och såg "Invasion" på stadsteatern med klassen. Alltså den var så himla bra! Om ni får chansen gåååååååååååå och se! Helt underbar. Den handlar om mannen Abul Kazhem och hans namn.
Idag har jag solat på en gräsmatta utanför skolan, ätit pannkakor, skrivit jätteflummigt prov i idrott, gjort jympauppvärmning och ätit glass. Ja, okej, jag har gjort mer saker men det där var ett urplock.
Imorgon ska det bli tjejmiddag för hela slanten. Helroligt, känns som det var en evighet sen jag var med någon som inte är scout, förutom i skolan då. Inget ont emot scouter alltså men man kan ju inte prioritera det hela tiden. På lördag har jag bokat in Adam och Karin ska visst ha middag serverad till klockan 7 då hon kommer hem så vi får väl laga mat hela halva dagen :P, mor och far ska bort. Karin har föresten börjat flirta med en scout, helcoolt ju. Men "han är mer tänd på mig än vad jag är på honom", ujujuj... Hehe, det är bra syster, håll dom kort ;). Min andra syster är i värmen på all inclusive.... Bara lite avundsjuk...
Gjorde ett partitest igår och jag blev mest centerpartist... Det trodde jag inte om mig sälv, men det var iförsej bara 58 procent så jag måstenog bilda ett eget parti för att få det att klicka direkt liksom. Gustav Fridolin och jag, vi skulle vara det perfekta paret, synd bara att han inte insett det än, gått och förlovat sig med en annan... Ujuj..

Ha en jättefin kväll och njut av morgondagen!
Jag ska ha nationellt prov i engelska, lunch och Kulturochidéhistoria, jä.
Abul Kazhem är med dig
Puss på tummen
Kristina

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att du gillade Invasion! Ska se den om några veckor.

Ja, du och Fridolin skulle va ett fint par. Den mannen imponerar verkligen på mig. Så jäkla smart och duktig.

Ha det bra!

Postat av: Kristina

Ja, eller hur! Snart inser han nog att han borde vara med mig i livet istället. Han är den coolaste jag vet!

2006-05-05 @ 17:05:16
URL: http://tussilago.blogg.se
Postat av: Karin

Hallå! Han är ju ung! Och du ska inte gifta dig än! Han hinner både gifta sig och skilja sig innan du är giftasmogen, så ge inte upp hoppet än. Ni skulle bli ett vackert par! Och, ingen kommentar om det du skrev om mig. Puss

2006-05-05 @ 17:34:27
URL: http://lacookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback