Varmkorv boogie

Idag läste jag en artikel i City om varmkorv.
Det lät verkligen gott med en riktig varmkorv.
Jag kan nog räkna på mina fingrar hur många gånger jag har köpt korv i en kiosk, det blir inte många någonstans. Och tiden innan jag blev skolvegitarian (i 4an) så kommer jag inte ihåg så mycket av mina matvanor.
Men korv.
Måste pröva det någongång, att köpa korv i en äkta korvkiosk.

Hej hoj, ikväll är det kåravslutning. Om det bara blir uppehåll brukar det vara ganska trevligt. Den här veckan kvar med hårdkörning sen är det lugna puckar. En vecka, heja heja.

Vet alla att Gustav Fridolin har en egen blogg?
Länken finns här till höger eftersom alla förhoppningsvis är intresserade.
Han är så cool.

Alltså nu räcker det. Titta på kommentaren till mitt förra inlägg om ni inte hänger med riktigt. "Det var för att vara snäll". VAAAAAA???? Vad tror människan? Att jag man blir på bra humör när han säger så och att man bara blir ännu gladare när man påpekar något som är fel? Jag förstår faktiskt inte. Och mitt hår var visst fult först, innan du ändrade dig och sa att jag inte behövde titta mig i spegeln. Tack, tack så himla mycket. Jag tyckte jag var skitsnygg och att maten blev alldeles otroligt god. Säkert mycket bättre än någon himla omelett som "nästan vände sig perfekt vid uppläggningen"...
Tänk lite till nästa gång..

Nu ska jag leta fram en extra scouthalsduk att sätta på hunden och sen trava iväg till Enskede Gård.

Hej, riskakor är underbart

Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback