Min höfter ljuger inte

Hej!
Idag är det onsdag och i mitten av veckan. Idag har jag inga lektioner på förmiddagen men jag är uppe ändå redan för att hunden väckte mig och för att jag kanske ska hinna göra lite saker innan skolan. Igår var det au-möte då vi gick igenom allt praktiskt inför helgen. Försmak. Vi har 2600 kr att göra vad vi vill för, haha, helt sjukt, vi ska köpa tröjor och textilpennor (för att deltagarna ska göra bandanas). Det kommer nog bli coolt. Vi har drygt 60 anmälda medan de andra distrikten alla har under 20 st :P. Jag hittade en au-fantfalgga i vårt skåp igår, måste varit någon gamling som varit och dumpat grejer.
Idag ska jag alltså plugga (filmkunskapsarbete), kanske köpa grejer (tröjor, pennor) om jag får in pengar och gå på svensk- och jympalektionen från 14.30-16.45. Sen ska jag nog på möte hos mina enskedingar ikväll, känns inte riktigt som jag går dit så ofta som jag borde.

Igår skrev jag nationellt prov i matte A, vilket betyder att det inte är några prov kvar nu, ingenting att göra liksom. Varför ska man då gå på lektionerna? Skumt tycker jag. Jag är tyvärr ingen sån som räknar matte bara för att det är kul. I historia A har vi heller inga prov kvar, en kort improviserad redovisning om 50-talet på måndag, men det ska göras klart i skolan. I Kulturochidéhistorian tror jag inte heller vi har så mycket kvar och när jag har gjort muntliga NP i engelska är det klart också. Tyskan är klar på måndag och ja.. Det är typ svenskan och filmkunskapen som det är något kvar i. Skönt att sommarn närmar sig.

Idag vill jag ha en bra dag. Ska gå ut me de 3 hundarna på lunchen. Och om jag fått in pengar efter det cycklar jag till skolan och dumpar jympakläderna där, sen åker jag in till staden och shoppar försmaksgrucks. Hum, det kommer nog inte bli en dag utöver de andra men men.

Inatt drömde jag om två av mina vänner, D och A, de blev vänner och allt fortsatte att vara bra. Dumt att världen måste vara så taskig ibland.

Och som kryddan på biffen kommer här lite onödig information, igen :P, men det är du som läser, inte jag.

01. Vad är klockan: 09.21

02. Namn: Kristina Bogren

03. När fyller du år: 9 september

04. Stjärntecken: Jungfru

05. Hur gammal är du: 16

06. Tatueringar: Inte än.
07. Är du kär: Tyvärr inte

08. I vem: Hum..

09. Har du varit i en annan världsdel: Faktiskt inte.

10. Har du tyckt om någon så mycket så att du har gråtit: Oja, många gånger.

11. Har du varit med om en bilolycka: Nepp

12. Har du brutit nåt ben: Nää.

13. Korv eller hamburgare: Oj, inget, men hamburgare är ju gott utan kött.

14. Pepsi eller Coca-Cola: Hum, alltså det är ju inte så gott något av det, men okej coca i sådana fall.

15. Öl eller vin: Men oj, tänk om mamma läser :P

16. Glaset halvfullt eller halvtomt: Halvfullt.

17. Favoritfärg på underkläder: Men shit, inte vet jag, typ svarta..
18. Skostorlek: 36/37

19. Favoritnummer: 3, 5 och 7

20. Vidskeplig: Nää, kanske lite, ibland.

21. Favoritmusik: Bra

23. Blomma: Tuslilago?

24. Ett ämne som jag hatar att tala om: Att rymden aldrig tar slut

25. Disney eller Warner Bros: :O

26. Favorit snabbmatställe: Sushi, någon stans...

27. Senaste gången du var hos läkaren: På påsklovet

28. Favoritfärg: Grön!

29. Vad gör du om tio år: Shit, då räddar jag världen på 37 dagar och har ett välbetalt jobb samtidigt som jag är gravid i 3 månaden.

30. Vem fick du de här frågorna av: Hanna :) 

31. Vem av dina vänner bor längst bort: Det måste vara mina killar i Milano, Alberto och Stefano :D

32. Det bästa: Vänner, nya människor, vår, sommar, frukt, musik mm mm..

33. Vem tror du kommer att svara sist på det här testet: Ähm, eftersom jag inte skickar det i mejl förväntar jag mig inget svar...

34. Speciella vänner: Men, alla är väl speciella på sitt sätt.

35. Vad skulle du ändra med ditt liv: Ähm, att jag skulle vara rik.

36. Har du dator hemma: Jodå.

37. Älsklings CD: Svår fråga, just nu är det väl Beatles som går mest..

38. Bästa känslan: Lycka eller kärlek, nej den kan vara olycklig, lycka är bäst.

39. Det första du tänker på när du vaknar: Nej, inte än...

40. Blir du rädd eller inte rädd av oväder: Va? Hehe, nej jag är inte en sån räddisa som Malin.

41. Om du fick vara en annan person vem skulle det vara: Shit, det har jag faktiskt inte tänkt på, kanske någon det går bra för i en film, om jag måste välja, annars vill jag nog vara mig själv..

42. Vad finns på väggarna i ditt rum: Bilder på allt och alla och lite till.

43. Vad finns under din säng: Det vet jag inte, sängen går liksom ända ner i golvet.. Kanske en skatt.

44. Skriv något till personen som du fick det här mailet av: Du är så nudelbra!

45. Nämn den person som troligen inte kommer att svara: Men det har jag ju redan svarat på.

46. Vem kommer garanterat att svara: Blä.

47. Oförglömlig resa: Hum, Worthing.. Men jag kommer inte glömma någon resa!!!!!

48. Vad skulle du vilja säga till någon men vågar inte: Fy fan vad du är snygg

49. Favoritsport: Scouting :P

50. Blyg eller utåtriktad: Det beror på sällskapet, för det mesta är jag ganska utåtriktad..

51. Smeknamn: Många konstiga

52. Vad tycker du om att få: En puss i pannan

53. Något du inte gillar hos dig själv: Att jag inte kan göra allt jag vill.

54. Tycker du om att läsa: Jovars.

55. Vad talar du för språk: Svenska, Engelska och Tyska, inte helt bra, men helt okej.

56. Vad gör du helst på fritiden: Vänner, hund, scouter, vänner igen.

57. Berg eller kust: Kust.

58. Vad är skillnaden: Vatten.

59. Vad är du mest rädd för: Att dö ung

60. Favorit tv program: Shit, jag tittar ju aldrig på tv. Melodifestivalen kan jag iförsej inte vara utan..

61. Varmt eller kallt: Varmt

62. Lockigt eller rakt hår på det motsatta könet: Lockigt är ju tufft, men rakt är också snyggt, alltså det spelar nog inte så stor roll.

63. En hälsning till alla dina vänner: Nudlar!

64: Vad är klockan? 09.44 (inräknat msn)

Hoppas ni blev lite klokare!
Ha en jättebra dag!

Nu blev i alla fall jag gladare, hihi.
Puss i pannan!!!!
Kristina


Hoppas ni blev lite klokare!Ha en jättebra dag!Nu blev i alla fall jag gladare, hihi.Puss i pannan!!!!

Kommentarer
Postat av: annika

men lilla kristina. du går väl ändp inte i skolan för att göra prov utan för att lära dig saker!?

2006-05-19 @ 13:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback