Hej mina vänner och alla som jag känner

Livet är en ganska svår fråga tycker jag.
En del av livet är kärlek. Jag ger ganska mycket kärlek varje dag till folk jag tycker om och mina djur.
Kärlek är svårt. Speciellt när det gäller sån kärlek att man är kär i någon liksom. Ibland kan jag gå och hoppas på att jag ska bli kär i en viss person, men det blir ändå inte så.
Det tycker jag är dumt. Att man liksom inte kan styra över sig själv i den frågan, utan man kan bli kär i någon helt konstig eller någon man aldrig ens kan få träffa. Tänk vad onödigt. Och tänk var tur man har om man träffar någon som man blir kär i och den blir kär tillbaks, hur stor är chansen? Okej, ganska stor men ändå inte... Jag har inte varit kär på jättelänge. Ett år. Det tycker jag är långt. På den tiden har det självklart varit så att jag hoppats att bli kär i någon, som jag tycker så mycket om och passar ihop med, men det blir liksom inget mer än kompiskärlek. Men visst vore det enkelt om man fick välja precis vem man ville och bli kär i den och den blir kär tillbaks? Svinenkelt. Dumt att det inte är så.
Ja, det är väl vad jag tänkt på idag. Varför kan jag inte bli kär i han så allting kunde bli så bra... Hum, hum.
Vad har du tänkt på?

Puss på magen
Kristina

Kommentarer
Postat av: Daniel

shitsel pommfritsel!!
dehär va ju djupt...
du e söt Kristina!

2006-05-04 @ 14:36:53
Postat av: Kristina

Vem är Daniel? Larsson brukar väl skriva det när det är han??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback