Hej, jag är konstnär

För några månader gick jag och sa att det där med att shorts var inne var väl inte så himla snyggt heller. Och nu sitter jag här, iklädd shorts och leggings. Shit pommes, var är min värld påväg?
Igår var det party hos Camilla. Jag vet inte vad som gjorde det men jag somnade väl sådär vid 1-snåret medan de andra satt uppe till 3. 10 tjejer var vi, åt grillmiddag och skakade rumpa till Rosa hellikopter. Helt skojigt.
Idag var Malin och jag på staden. Jag köpte som sagt var shorts, svarta och ja Karin, de slutar UNDER rumpan. Vi provade en klänning på indiska som såg ut som "Hej, jag är konstnär", ungefär. Däremot skulle den ha varit fin om man la upp den lite. Får ta en titt imorgon, för en klänning vill jag ha.
Imorgon har jag och Frida bokat vår skånevän Linn, om hon har bokat oss vet jag faktiskt inte, men man kan ju alltid hoppas på det bästa.
Kom och tänka på mina nya små vänner, som i för sej är ganska långa i jämförelse med mig, men ganska små ändå. Det är de där sötingarna ni ser på kort längre ner på sidan. Tänk att det finns så mycket människor som är så himla snälla som jag inte känner. Måste kanske göra en kompisrekrytering. Inte för att jag är trött på de vänner jag har, men tänk liksom, hur mycket man går miste om, som man inte vet om. Jag får nog nya vänner ganska ofta. Det är bra tycker jag. Jag tycker väldigt mycket om mina vänner. Ja, helt underbart. Plus i kanten till er alla!
Idag stötte jag ihop med Frida på staden. Hon bar en hm-kasse i sin hand. Det är så trevligt att stöta ihop med sånna man känner på stan. Hihi.
Nu ska jag se på film.

Ha det jättebra!
Puss i pannan (för idag är det fredag)
Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback