Hej, idag är jag snygg

Crazy bananer.
Picknicken var trevlig, vi satt och pratade tills det blev kallt och vi gick upp till lokalen. Hunden var med, han är sjuk, magsjuk, det är inte särskillt kul, eller jag märker inte så mycket av det, men m o p hade en inte allt för rolig natt. Jaja, nog prat. Frida min kära vän var glad idag. Hon är kär. Hon har en pojkvän. Hon är nöjd. Åh, hon var så ledsen och arg senast jag pratade med henne igår, men idag så mm, myyys.
Snart är det sommarlov. Ojojoj.
Hurrni, kolla in min klass blogg
HÄR. Då blir du glad. Jag blir det i alla fall. Och då kan ju du bli glad, lite. Tycker jag.
Nä, jag orkar inte sitta vid datorn den här kvällen. Var ingen rolig inne på msn så jag skiter i hela grejen..

Ska rulla vidare helt enkelt ;)

Imorgon är det party hos Camilla! Woooho. Mina hängslen är föresten borta, måste verkligen leta..

Hej, nu ska jag stänga av.
Hej, ha en bra natt.
Hej, lycka till med kuddpuffningen.
Hej, nu ska jag sluta.


Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback