Försmak 06 - semester

Hej hallå.
Nu har jag kommit hem och upptäckt ett hål i ett par av mina favoritjeans, inte bra någonstans.
Pigg och glad som en kexchoklad nästan sådär va.
Kul har vi haft i alla fall trots vädret. Nöjda deltagare och utedisco... På Gärdet.
Att vakna med att bli klappad på kinden var väldigt sött tycker jag, det borde alla ha blivit idag.
Lite bilder från helgen

       
                                                                              

   
                                                                                      

Det är deltagarna, jag, dubbelregnbågen och två goingar - Micke och Eric.

Hoppas alla har haft en bra helg och ser fram emot kortveckan!!!! :D Fy vad underbart skönt, om jag inte minns fel blir det party nästa helg, jääää.

Puss i pannan (för du är så söt)
Kristina

Kommentarer
Postat av: eric

hej kristina .... de va sjukt kul på försmak och ja ser fram emot lägret... på lördag :O
ses då ... ha de så bra... Ps. du e såå jäävla tuff =D

2006-07-24 @ 22:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback