Come together right now

I.
Idag är jag trött.
Kvällen igår blev lyckad, i alla fall de sista timmarna med te och annanas med mina söta vänner Frida och Linn. Tjejsnack i flera timmar, helt underbart. Åh, hoppas det blir Skåne i sommar, så Frida och jag kan få vår dos av Frallebullar och Höööögör. Skåne är sött. Och Linn är så bra, henne kan man liksom vara borta ifrån ganska länge och sen helt plötsligt när man ses igen kan man prata om allt. Du är en väldigt nära vän fast du bor så långt bort. Men som sagt Skåne är sött så det är ganska bra att du bor där.
En annan var ju inte så pigg på att vara vän med mig igår. Shit, jag blev så himla ledsen och sur och arg. Man kommer inte hem till någon och säger att maten är äcklig innan man ens har smakat, att mitt hår är fult och att knivarna har det sämsta stället. Tänk lite. Tror du att jag skulle komma hem till dig och säga så? Nej, faktiskt inte. Antingen håller man käften eller så är man glad för att man över huvet taget får komma. Så jevla kass är jag inte på att laga mat. Skryt lagom.
En enda hel vecka kvar i skolan, sen är det två korta veckor och sen är det klart. Mums.

Ha en bra kväll och glöm inte att ge mamma extra många kramar.
Kristina (heter jag och jag är så himla bra)

Kommentarer
Postat av: Annika

bortskämd förortsbrat är han

2006-05-28 @ 18:04:50
Postat av: Emma

Hej hej! Har du sett att herr Fridolin har börjat blogga? www.gustavfridolin.blogg.se Sov sött

Postat av: Emma

Hej hej! Har du sett att herr Fridolin har börjat blogga? www.gustavfridolin.blogspot.com Sov sött

2006-05-28 @ 23:41:15
URL: http://www.emsellen.blogspot.com
Postat av: Emma

oj...sorry...blogspot ska det va.

2006-05-28 @ 23:42:32
URL: http://www.emsellen.blogspot.com
Postat av: Karin

Han är bara en liten bortskämd skitunge...

2006-05-29 @ 10:27:05
Postat av: d

jag sa att ditt hår var fint! att du inte behövde titta i spegeln för att det va så fint! jag ville bara vara snäll. jag sa att knivar inte mår så bra av att stå så. jag ville bara vara snäll.
jag sa att maten inte såg så god ut. jag gillar inte vegitariskt så mycket. ok, de va taskigt och dumt. men du behöver fan inte överdriva så mycket!!!!! okey! jag e en borskämd
"brat"snorunge från föroten. tyvärr!!

2006-05-29 @ 18:05:02
Postat av: Kristina

inga kommentarer

2006-05-29 @ 18:12:44
URL: http://tussilago.blogg.se
Postat av: Sara

nej! jag vill inte, måste alla vara ovänner! för jag antar att jag vet vem det handlar om?

2006-05-29 @ 22:08:48
URL: http://saraistheshit.blogg.se
Postat av: Kristina

tyvärr är inte världen alltid god...

2006-05-29 @ 22:26:19
URL: http://tussilago.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback