WOW

Hej allahopa!
Idag har jag städat klart mitt rum! WOW! Helt sjukt duktigt av mig tycker jag! Nu ska jag börja packa och skriva outfitlista för de dagarna jag e där. Tänk va skönt att veta vad man ska sätta på sig varje dag. Jag ska vara helt förberedd! Har precis skrivit mejl nu till min tysk, :)
Idag då.
Jag träffade min favoritnudel ;) Adam vid slussen och vi gick till Weekdays för att köpa byxor. Gula var inte riktigt hans färg och efter 5 olika storlekar provade så blev det grå 28 i midjan, :O. Sen blev det hm och latte på Dolce, där hans spansklärare satt, jag skulle också vilja ha en sån flashig lärare, hehe. Sen gick vi till ringen och kollade hm där, sen seven för glassköp och sen midis för solen. Detta tog 4 timmar ganska exakt. Himla trevligt tycker jag!
Okej, det blir ganska konstigt när man ställer fram klockan, solen skiner liksom fortfarande och klockan är 18!
Hum, imorgon är det skola, sen på tisdag tänkte jag gå och klippa mig! tihi, svinkort, jag tror jag ska raka av allt :P

Puss på dig!
Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback