Visst

Säg att det är så, säg.

Ibland känner jag en känsla av uppgivenhet. Ibland en känsla av mod, vilja, kraft. Jag vet inte riktigt hur jag känner mig idag. Eller. Idag tror jag att jag kan, jag vet att jag kan, jag kan klara allt, bara mitt mod finns. Och det har jag.
Jag vill att det här ska gå bra. Vilket? Allt. Skola, scout, kompisar. Mitt liv.
Idag ska jag ha tyska hela dagen. Kul jul. Men sen ska jag vara med mina älsklingsflickor. Det är helt sjukt hur glad jag blir bara av att se dom. Nudelar!

Jag ska nog göra mig i ordning nu. Men tänkt på det jag skrev där uppe. Man kan klara det bara man tror på sig själv, jag tror på mig själv, därför kommer det att lyckas. Jag vet, eller kanske, jag vill.

Puss och kram och ha en toppendag!
Kristina

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag tycker att du ska dra ner på scouterna till nästa år. Så att du hinner med dig själv och skolan. Tänk på det. Man ska inte känna sig uppgiven och sönderstressad när man är 16.

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback