Vårsmak

Hej. Nu är helgen över. Jag är helt slut. Men det blev bra. Inte så många deltagare som vi hoppats på men ändå lyckat, allt funkade och de flesta var nöjda och glada. Vi har haft småstjärnorna, så ska det låta, karaoke, melodifestival, disco mm. Helt roligt.
Nu är det bara att köra på den här veckan och vara hemma i helgen och sen är det Tysklan, München som väntar. Pommes. Om jag inte minns helt fel är det en del som ska göras till den här veckan. Imorgon är det Au-möte och så får jag köra på hela veckan. Wooho. Nu har jag i alla fall en ganska stor sak mindre att tänka på :D. Jä.
Hoppas alla mår bra och titta ut genom fönstret, är det våren? Säg att det är våren! Jag älskar våren.

Puss på alla!
Kristina

Jag och Adam!!!!!!!!
jåa
Nudelsöt!!! Wohooo!
Vi var trötta, mer trötta och övertrötta, men posiga bilder blev det :D


Hej igen.
Jag kom att tänka på en sak. Melodifestivalen. Visst är det underbart? Aaaah, jag bara njuter. Carola kommer sopa mattan i Aten. She´s the one and only. Jajamensan. Hehe. När är den stora festen? Puh, imorse när jag vaknade dunkade POOOOOOOODELS i mitt huvud på högsta volme kändes det som, inte så vidare härlig känsla. Jag tror jag ska packa upp och gå och lägga mig nu, det känns som det enda rätta, helt enkelt, bums i säng!
Pussi
/Kristina

Kommentarer
Postat av: annika

hur kan du ens tänka tanken att gilla carola? Såg du inte vad hon kladdat dit på sin arm? suck
den stora schlagern är 18maj....

Vi höres och synes till helgen!

2006-03-20 @ 18:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback