tjolahopp

Hej alla!
Idag när vi var påväg till porslinsmuseet i Gustavsberg går jag brevid min lärare där det är som isigast och blötast. Då självklart säger hon : "Visst var det du som var på jympan i Gubbängen förra lördan" "Ja det var jag" svarade jag snabbt, "Guuuu va hurtig du är" *litet skratt* "Varje gång jag såg dig hoppade du ju som en tok" "Jo, eh, jag brukar gå på medlejympa, men det är ganska skönt när man får skjuss av mamma och så kan man ju vara bättre än tanterna..." "Hehe, jo jag var där i lördags också, men du missade inget, det var en dålig tantledare..."
Oj, okej, nu var det inte så hemskt, men ändå, så privat vill jag inte prata med lärare, VA hurtig du e liksom, haha, vad ska man säga. Ja tack. ????!! Jaja.
Idag ska jag plugga!
Om en vecka och en dag är jag i Tyskland nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Shit pommes.
Hoppas alla har det bra och håller tummarna för våren!

Puss alla!
Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback