Tack

Tack alla som bryr sig. Tack för att ni finns.

Idag har varit en bra dag. Jag vaknade, hade en himlans mensverk så jag gick och la mig i Annikas säng, när hon förstod att jag hade ont i magen tryckte hon på en punkt på benet och sa att det försvinner om man trycker där, själv trodde hon inte på det, men vad hade jag att förlora? Hon tryckte och det gjorde så himla ont, det var helt hemskt, sen släppte hon och värken var borta. Hon trodde inte på mig när jag sa det men så var det. Helt coolt. Vi åt frukost och jag klädde på mig och packade väskan. Iväg till tuben med mamma. Till Sverigeshoppen och köpte älghandduk och grytlapp åt min tyska familj :D. Sen lite hm och lite skor. Och sen jympa. Knackade faktiskt på Erik som satt på tuben när jag gick förbi.
Hem. Städade lite (inte klart än) och gjorde middag med syster. Mamma och pappa e på hörnet. Vi gjorde värsta salladen och sen våfflor i massor :D med glass och jordgubbar!!!!! SÅ smarrigt!
Nu har syster gått ut för att svänga sina lurviga och jag har precis bränt en skiva till min tysk, den blev faktiskt helt okej. Bara låtar på svenska, så tyvärr ingen ark :(.
Hum. Jag åker snart till TYSKLAND!!!!! München 4-ävöh :P

Japp, imorgon ska jag träffa min nudel Adam! Så nu ska jag väl, plocka klart i rummet, sätta på tvn, stänga av den och konstatera att det inte var något bra, sätta på en film, stänga av den, titta på mobilen och somna.

Puss och hej!
Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback