München imorgon!

Hej hoj allesammans!
Imorgon är det alltså dags. Resan till München börjar närma sig på riktigt. Ja, jag har nästan packat färdigt nu. Och tänkt, om exakt 24 timmar står jag där och väntar på min tysk. Puh.
Idag hade vi idrottsteori i 2 timmar, om kost, det var ju himla roligt. Sen blev det Frech i söderhallarna och english shop, Ben shoppa godis som var himla gott, tack nudelben! Sen hem och packa. Jag vet inte riktigt vilken väska jag ska ta, den jag har packat i är hälften så stor som den andra. Det är ju lite dumt sådär men vad ska jag göra? Jag får se om allt får plats. Men en sak jag tänker på är att jag kanske köper några saker där. Hur ska dom få plats??? Jaja, får tänka över saken helt enkelt. Nu ska jag tydligen gå ut med hunden.

Shit pommes.

Om ni inte har upptäckt det än, är det dags nu,
dikter som inte lämnar någon oberörd, av min kära vän Malin.

Ha det nu bäst alla och skicka gärna ett litet sms när jag är i München så blir jag glad! Kommer åter på söndag, sakna inte ihjäl er ;)
Puss på alla!
Kristina

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

vi kommer sakna dig så... lycka till på din stora resa

2006-03-28 @ 20:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback