Måndag.

Hej.
Idag är det skola. Jag har en lektion, sen lunch, sen har jag två lektioner och sen slutar jag kvart över 3. Helt okej. Sen ska jag på stan och sen till Solna, möte 4-ever... Jag känner väl att jag har lite mer koll sen jag fick protokollet igårkväll från förra Vårsmaksmötet men ändå många frågetecken som måste lösas. Det är bara att hoppas det går bra.
Igår pratade jag med min tyska vän på msn, hehe, det var kul, jag är elit på tyska ;) Och jag ska åka dit om typ en månad!!!!! Shit pommes frittes säger jag.
Visst har min sidlayout blivit snygg? Jag ändrade lite igår, riktigt nöjd faktiskt.

Nu blir det tillbaka till skolan och min små älsklingsnudlar!
Å va kul att träffa er igen!

Puss på alla!
Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback