Ibland

Ibland känns det som att något brister inuti mig. Min tro på mig själv försvinner. Ibland är det ganska skönt att bara släppa allt, men samtidigt vill jag ha någon som fångar upp mig, tröstar mig och pratar. Alltså, jag har ju ganska många sånna personer som kan göra det, men inte just då när jag känner mig så. Nu ska jag inte bli allt för djup och tråkig, men jag tror jag har lite för mycket för mig. Jag hinner aldrig tänka, jaga bara följer med. Eller jag kanske leder?
Ibland känner jag mig i alla fall ner, men helst visar jag det inte för nån. Och när man behöver din största syster som mest är hon på middag och på stresskurs. Jaja, sånt  är livet.
Hum, om en vecka är jag i München nu. Shit pommes frittes. Har precis gjort ett cd-omslag till skivan jag ska bränna till Sarah. Någon som har förslag på låtar? Tänkte ta lite ark, lite håkan, lite laleh, lite uggla kanske hehe å lite hum... Jag får tänka på det helt enkelt.
Hum, nu är klockan snart 10, måste öva lite glosor till imorn.
Hoppas alla har det bra och så.
Puss och nudelkram!
Kristina

Kommentarer
Postat av: Karin

ÄLSKLING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! du måste ju ringa när du mår dåligt! Jag sätter mig på ett tåg direkt om du behöver mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback