I´m back!

Tjena hejsan! Eller godmorgon kanske. (Varför är jag vaken nu? Jo, för att katten väckte mig, jag låg och tittade på min mobil ett tag, på att klockan skulle gå och sen halv 9 bestämnde jag mig för att gå upp)
Jag är tillbaka, som tur är, hade vi inte stannat i gävle kanske vi hade varit med i seriekrocken mellan arlanda och väsby, nu fick vi stå 2 timmar i kö istället, då var motorn avstängd i alla fall en halvtimme, annars kröp vi fram ungefär en centimeter i sekunden. Helt sjukt.
Jo jag har haft det bra men sista dagarna var väl lite väl jobbiga, ligga helt förkyld i ett litet hus i ingenstans, jo men va kul. Sista gången jag ringde till Daniel Larsson lät han inte så himla glad för att det var jag som ringde, igen...
Innan jag blev sjuk åkte jag massa skidor, gick prommar med hunden och red en 2timmars tur på isladshäst, det var helt underbart, i en snöig skog, bara galoppera fram, mm, mm, mm.. Snacka om att hästen var svettig efter, det ångade om den i 10 minuter efter jag hade tagit av sadeln, och det snackar jag mycket, så som när man häller av vattnet av pastan, fast över hela hästens rygg! Absolut en upplevelse, ridningen alltså.
Första helgen var min kära syster Ernst med, när vi kom upp till stugan och har packat in så säger mamma "vill du inte ha lite müsli" men en väldigt pipig röst, som att hon sa det till hunden, men det visar sig att hon sagt det till pappa, och nej han ville inte ha någon müsli, mamma sa visst wiskey, men det ville han inte heller ha, det var hon som ville :P. Är det så man blir när man skaffar hund passerar någon slags övre gräns? Pratar likadant med gubben som med hunden, ojoj. Ett kommando för båda, smart!

Här kommer 3 bilder från veckan som gått.
Hunden
Älsklingen i min säng
Jag+Hästen
Jag på islandshästen Skalda
Jag+Hunden
Jag och min Pussilago

Idag måste jag åka till stora staden, har inte sett en HM på 10 dagar, jag måste verkligen vara utvilad. Så ska jag packa upp och fixa lite inför morgondagens möte, plugga lite och så. (Håller på att läsa en roman på tyska, jag är grym, alltså det är till skolan...)

Hoppas alla får en grym dag och glöm inte att det finns de som är hurtigare än er idag, vasaloppet.
Puss och hej
Kristina

Kommentarer
Postat av: M.

Nu har jag varit här och tittat på dina fina bilder! Men vad är detta - förtal av mamman på webben ;-)??

Puss på dig! Ses ikväll.

2006-03-06 @ 13:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback