Dröm

Nattens dröm:
Jag var i München inatt. Det var hemskt. Jag hade glömt packning, hade glömt present och hade bara på mig en lite tunn tröja. Jag var där med Towe och vi gick in i en affär för att köpa present. Till min stora förvåning hittade jag små älgar som det stod SCHWEDEN på inne i affären och dessutom kortlekar med Sverigemotiv. Sen gick vi ut för att ta bussen, 5 i 5, fem minuter innan vi skulle möta tyskarna. Då kom värsta punkargäget som kände någon som var med mig och helt plötsligt började de prata svenska. Det var helt skumt, nu har jag väl många Münchenresor framför mig innan jag väl kommer dit, shit pommes.

Idag hade jag två lektioner, historia (mycket historia blev det kanske inte gjort med trevligt att prata av sig), sen lunch och tyska. Ikväll är det au-möte. I solna. I solna ska jag vara halv 9 imorgon bitti, gäsp säger jag, :S.

Det är så härligt väder och jag vill ha en röd vårjacka, kanske ska leta i M'unchen så man inte har likadan som hela Sverige...

Puss
Kristina

Kommentarer
Postat av: Annika

ÅÅÅÅ vilken intressant dröm....

2006-03-20 @ 18:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback