You´re the fire

Laleh, jag lyssnar på Laleh för tillfället. Det är ganska skönt tycker jag. Det är väldigt blandat. Ibland får man vara ledsen och fundersam och ibland rycks man upp av hennes intensiva röst. Laleh är bra.
Nu är biljetterna bokade vilket innebär att jag och Frida tar bussen ner på onsdag kväll för att tillbringa veckoslutet hon vår kära vän Linn i Skåne. Det ska blir härligt. Fyra långa dagar med endast tjejsnack. Ååh, va grymt. Studdsmattan here I come!
Snart är skolan över för den här gången. Det har varit ett intensivt år som har gått hyffsat snabbt när jag väl tänker tillbaka, men vad gör inte det när man tänker på det? Det har väl varit ett ganska normalt år med underbara minnen. Att hitta fyra tjejer som man bara vill vara med forever and always och världens bästa klass, som jag tänkte byta från. Tur, tur, tur att jag inte gjorde det! Beteendeklasserna i all ära men nej, jag skulle inte vilja gå i någon av de klasserna. Deffenitivt skulle jag inte ha hittat några som jag tycker så mycket om som de i klassen. Och samhälle - kultur. Jag är glad. (Fick MVG i både samhälle och Kulturochidéhistoria, vilket måste betyda att jag valt rätt program). Ja, tack klassen för det här oslagbara året. Ni har verkligen fått mig att vilja gå till skolan, bara för att alla glada miner finns där. (Och okej, en väldigt, väldigt, väldigt, väldigt läcker kille. Han är verkligen snygg, konstigt att det är bara Ben och jag som ser det i honom). (Just det, bara så alla vet är insidan så 2005, vi har alltså inte pratat med honom).
Så var det snart sommarlov som sagt. Vädret kan man ju inte klaga på änsålänge, helt underbart varmt och härligt. Det känns som att sommarlovet är så uppbokat men ändå inte. Nu till Skåne och sen har jag inte förän den 4 juli-14 augusti uppbokat. Oj, okej det är ganska lång tid jag ska vara borta men jag kommer vara ovanligt mycket hemma, typ hela tre veckor eller något :P. Jag vill segla. Sätta mig på en båt och steka järnet. Åka mitt ute i havet utan att bli blöt men ändå så nära vattnet. Det är så mysigt.
Ja, imorgon är det skolan som gäller. För terminens sista lektioner. Är det inte, härligt på något sett, att sluta ettan, ha två år kvar, med min fina klass. Det här lovet måste vara bättre än det förra, då visste jag ingenting vad som väntade. Vilket jag vet nu.

Åh, jag är så glad för Malin, hihi, du är så bra och betygssamtal vid tunnelbanan liksom, woooo!
Ben, Ben, jag saknar dig! Ingen Ben som är inne på msn och inte kommer du vara i skolan imorgon. Hoppas du njuter av Thai Thai och tar med dig lite av känslan hem till mig!!

Jag och Cirrus vann första pris idag på Welshklubbens våravslutning på Gärdet, i grenen "springtilldinägaresåfortsommöjligtnärdetärdags" och Cirrus sprang och jag ropade och han sprang rakt på mig och fick massa kyckling och han blev glad och vi vann, här är en liten bild från förmiddagen.

Jagåpåpin


Hoppas alla har det fruktanvärt bra i sommarvärmen!
Kristina

Kommentarer
Postat av: Karin

jag hoppas inte de andra hundarna retade honom för hans kortkorta frisyr bara!

Postat av: danne

haha! dom är ju likadana!
se upp. du kanske råkade byta honom mot nån annans!

2006-06-12 @ 20:37:59
Postat av: Danne

Kul att ni ska till Helsingborg.
Tove kommer bli fett besviken! haha
men ha så kul då!

2006-06-12 @ 20:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback