Ujuj

Hallå hallå.

Frida och jag har haft en underbart trevlig dag i varandras sällskap. Först var vi på fotbollsmatch, Linns lillasyster spelade (målvakt) och Linn var en superb tränare. Hon hade inte så mycket tid för oss en lördag som denna då hon var tvungen att åka och hålla koll på sina segelbåtar. Frida och jag tog en tripp in till Höganäs. Ja, vi blev förföljda av några småkillar som var på konfirmationsläger. "alltså ni är rätt snygga, och jag är så jeeevla kåt". Jag tyckte inte att det var så mycket att falla för, sorry borry. Men roligt var det allt :P. Haha, 45 minuter av skratt och roliga komentarer på alldeles för bred skånska.
Sen bar det iväg in till Helsingborg där vi åt en "het grek" på Sandys och sen letade efter "stan". Tillslut hittade vi till Din Sko och ja, Frida och jag har samma stil och fantisifattigt som det blev köpte vi precis likadana skor. Jepp jepp.
Hem igen, trötta och utslgna på studsmatten, Linn var iväg och serverade på fest. Vi åt mackor till middag och tittade på Shrek 1 och 2. Fick sms av kära storasyster som roar sig på Hultan "Jag har fem närbilder på snyggingen". Blä, vad jag är avis. Ja, faktiskt.

Nu är det sängen som väntar tror jag, Linn får väl komma när hon vill. Vi är trötta, i alla fall i fötterna.

Puss och godnatt
Kristina

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå imorn kommer du hem och det är slut på husefriden. hoppas resan hem går finfint... puss/A

2006-06-18 @ 18:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback