Somliga har två år kvar

Idag är det utspring på Värmdö Gymnasium. Alla små treor som ska bli stora och ta steget ut i livet. Vissa har det ju lite bättra och har två år kvar. Två år att tänka vad man vill göra av livet och ha roligt.
Idag ska jag plugga matte, köpa en klänning, kanske gå och träna, gå ut med hunden och på au-möte.

Igår funderade jag nog mycket över livet. Det var så mycket som rörde sig i mitt lilla huvud och jag vet inte om jag kom fram till något vettigt. Mitt liv har varit ganska rörigt den senaste tiden. Jag har inte brytt mig om så många andra än mig själv och mina fyra tjejer. Det har liksom varit den enklaste vägen, och den bästa. Inte orkat ta itu med allt som hänt och alla bekymmer som faktiskt finns runt mig. Bara sommarlovet kunde börja snart så jag fick tid att tänka och reflektera, ta allt i lugn och ro och göra det så jag vill.

Jag måste nog göra en liten lista för att hinna med allt idag, som min kära syster sa "här i min pensionärstillvaro" men hon hade bar tre saker på sin, handla tvättmedel, tvätta och städa medan hon tvättar. Min syster är så duktig på att planera en torsdag :D

Hoppas alla får en bra dag.
Kristina

jaom

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag har handlat mat också. Och druckit kaffe vid ån med Anna. Och läst lite

Postat av: Emma

Vad ni ser 60-tal ut på den där bilden. Fin!

2006-06-08 @ 16:58:01
URL: http://www.emsellen.blogspot.com
Postat av: camilla

Oooh. Vilka sötnudlar ni är! :D
Jag hjärta er.

2006-06-08 @ 21:00:59
URL: http://cliche.blogg.se
Postat av: Daniel

söötish bild

2006-06-08 @ 22:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback