Sola och bada i oboy

Hej hoj, det är varmt och jag är helt trött.
Det blev inte en allt för ansträngande dag, en lektion - historia.
Britt var sjuk så vi hade ingen tysklektion.
Det var skönt.
Jag och några få stackare från klassen köpte mat på Fresh och satte oss i Bågen och ja, åt helt enkelt.
Sen vandrade vi vidare till Götgatsbacken. Dan och jag stod i en jättelång bankomatkö i solen, eller okej jag stod i skuggan medan han i sin svarta tröja fick stå och svettas. Stackars liten.
Sen övergav de som vi var med oss så jag blev ensam med Dan och Erik. Vi vandrade en bit på Hornsgatan och gick in på Stockholms stadsmission och satte oss i en soffa. Erik läste (eller okej, bläddrade) i boken "Älgen", älgar är fina.

Imorgon blir det Värmdö.

Idag är ändå en glad dag, då allt bara går min väg och det känns liksom att det kommer bli ett bra nästsista sommarlov. Tänk bara ett kvar efter det här. Ujuj.

Jag är verkligen helt trött av värmen. Ska nog gå ner och äta lite glass och vindruvor nu.
Det är gott.

Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback