Sol

Hej,
idag har det varit en väldigt solig dag, Frida och jag kommer komma hem som två bruna korvar.
Skåne är jättefint!
Vi har badat i havet, det var kallt.

Det är fotboll på tv, blir man inte helt frustrerad. Va fan Zlatan, trodde jag kunde lita på dig. Vi är taggade. Om inte Zlatan kan, vem kan då?

Studdsmattan är i fin form vilken jag och Frida även kommer vara efter denna lilla semester. En kvart på studsmattan = en halvtimmes joggingrunda. Ja, okej, vi solar där på också, men vem vet, att sola kanske blir nya bantningssystemet. Man förbränner inte särskillt mycket vilket gör att man inte behöver äta så mycket. Bara dricka. Ja, helt trimmade efter den här veckan.

Linn kom just upp för trappan och klagar på att vi gick från bussen vid Höganäs stadshus idag. Vi ville ju överraska med att hux flux ligga där på vår käre vän studsmattan, men Linn tyckte absolut vi skulle ha tagit bussen. Vi kände oss iallafall hurtiga, vilket verakr vara huvudkriteriet för denna vecka. Fina forbollsblommor hade vi med oss, passande till fotbollsfamiljen.

Okej att några ska åka till "Tråpppppppan" om några dagar, men Skåne är faktiskt inte så dumt. Bara att jag har danskt kontaktnät på mobilen får mig att känna som att jag var på rivieran. Ja, Linn klagade igen, ojoj.

Ha det bra, det har i alla fall vi.
Och Daniel, vi hade sås till middagen idag.

Kristina

Kommentarer
Postat av: malin

några? det är väl bara en som ska dit?
nudel, jag saknar dig.

2006-06-16 @ 11:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback