Nu åker hon

Ben, Ben, Ben.
Mer än en månad utan dig, nästan två! Hur ska jag klara mig, hur ska vi klara oss?
Åh, Ben, jag vill också vara i Thailand.
Jag kommer att sakna dig ända ner till Thailand, härifrån alltså.
Du är så himla bra!

Igår blev en helt okej kväll hos syster i Uppsala. Vi åt, pratade och gjorde konstiga grimaser. Ja, de är mellan 20-30 de som var där, förutom jag och en 7 månaders liten flicka. Kom hem vid halv två och la mig ganska trött i sängen. Försökte tänka över livet några gånger men jag var för trött, det gick liksom inte, eller jag kom ingen vart.

Sista fredagen i skolan blev väl ganska lyckad. Fint väder, tacobuffé, fika på Kuhin och lite betygsprat. Bens sista dag i ettan. Resetn av oss har ju en dag kvar, sen en ledig dag och sen skolavslutning. Wooohoo.

Idag ska jag inte göra så mycket hade jag tänkt. Städa bort lite saker i mitt rum och ligga ute i trädgården. Titta ut på vädret, är det inte underbart?

Ikväll är det Vm-match men jag får inte se, vi ska ha middag med familjen och fira diverse examer och silverbröllop och det ena med det andra. Inte så himla ofta hela familjen sitter runt ett och samma bord nuflörtiden. Treligt.

Du bist ja! "Nein, ich bin ja nicht"
Kristina

Kommentarer
Postat av: danne

nää ! gud va dåligt!!! får du inte se!!
de e ju typ Sverigs största dag på de senaste 4 åren!
puss

2006-06-10 @ 12:17:55
Postat av: b

jag sitter på arlanda o fördriver tiden..
saknar dig redan!

jag hjärta dig kristina!

2006-06-10 @ 12:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback