Jag ska flyga hela vägen hem till dig

Idag är det söndag. Jag vaknade 06.59 av att katten skrek alldeles för högt. Han ville ha mat. Snäll som jag är gick jag ner och gav de mat, ställde ut den på alltanen så jag inte skulle behöva väckas igen av att de ville ut. Gick och la mig igen och sov till halv 11.
Nu sitter jag här med min Latte och pratar med Ben över msn. Jag och Annika har varit och kollat på en lägenhet i högdalen. Sen var jag och provade en klänning som inte fanns i min storlek så jag provade den inte. Köpte bokstäver och handlade på ica.
Nu ska jag snart göra ordning lite i mitt rum. Har kommit på att det är så himla flickigt. Hum, jag vet inte riktigt hur jag ska göra dessvärre.
Ikväll har jag inga planer vilken irreterar mig lite. Har iförsej lånat Donnie Darko av Ben men jag vill göra något, något kul.

Hoppas alla mår bra och inte grubblar allt för mycket för att komma på det positiva med att ha hår på armarna.

Ikväll är tjejerna hemma hos Malin, inatt också för den delen. Åh, va mysigt.

Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback