ingentittarhit

Varför måste den här dagen finnas varje månad? Då jag inte känner motivation till någonting. Tar åt mig av allt och alla negativt. Gör allt antingen bra eller svindåligt, känner mig nere och vill bara slippa allt.

Nej, det är bara hemskt. Borde egentligen inte skriva men jag kände att eftersom ingen var hemma och jag orkar inte lyfta telefonen så var det lika bra.


Nu är det betygen som gäller. Jag tycker inte om betyg. Det blir en kamp. På något sätt. Om att jag ska ha men inte räcker till. Jag vill men jag kan inte. Jag förtjänar men försåt inte. Fick Vg i tyska för att hon avrundade neråt. Får väl ändå vara ganska nöjd men vg känns inte som ett särskillt bra betyg. Fick Vg i jympa också. Känns det inte som att jag har lite mer kunskap inom tyskan än jympan? Tydligen inte om man ska gå efter det enormt rättvisa betygssystemet. Hum, vad vet jag mer för betyg... Inget mer faktiskt. Tror jag får ett ganska jämt snitt på vg.

Alltså, idag är ingen bra dag.

Hoppas att någon är på bättre humör.

Snart är det helg och det blir kul. Då ska jag vara allt annat än vad jag är nu. Tack och lov att den här skolveckan snart är slut!

Kristina


Kommentarer
Postat av: malin

men oj lillpruttisen! du verkar helt olycklig! jag blir ju ledsen i ögat. prata med mej om det är nåt, jag finns alltid som en liten räddare i nöden.

2006-06-01 @ 20:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback