In med bollen i mål!!

Igår var det då dags igen. Det sätter verkligen nerverna på helspänn och ibland tappar man ju hoppet totalt, lika snabbt som det går att återfå det igen. Målen. Åh, vi skrek, vi klappade, vi hejade och 2-2 blev det. Jag blir som en liten fotbollstönt vid VM, det är helt crazy egentligen. Hur mycket bryr jag mig om sport när det inte gäller stora mästerskap?? INGENTING, men vid VM, OS och allt sånt blir jag ju som fastklistrad.

Hej hej, jag var på utejympa igår, på Årstafältet. Det var ganska kul. Medelåldern kanske ligger någonstans vid 40 men vaddå. Det är gratis och ute. Jä. Det enda felet var att musiken dog när det var en tredjedel kvar av passet. Vilket var lite synd, men ledarna lyckades få med sig alla ändå.

Idag har jag ganska ledig dag - som igår. Känns onödigt att betala 10 kr för att komma in till staden när jag har tillgång till mammas kort från ikväll. Väldigt dåligt att inte pluskortet gäller hela sommarn också. Nog för att jag inte ska vara hemma så mycket men det finns säkert de som tillbringar hela sommarn hemma i kära Stockholm. När jag var i Skåne slog det mig att jag är väldigt glad att jag har bott här i hela mitt liv. En tunnelbana som går var tionde minut, affärerna som även är öppna på söndagar osv. Härligt!

Nu ska jag dricka upp min blåbärssoppa och ta en tripp till BEA, måste handla lite till idag. Nu när alla systrar är hemma. Det var ett tag sen, som de bodde hemma båda två alltså. Det blir väl trevligt tills vi går varandra på närverna allt för mycket.

Ha en trevlig dag och tänk inte allt för mycket på Zlatans jumskar.
Kristina

Kommentarer
Postat av: Anonym

sen när började man stava NERVER med Ä?

2006-06-21 @ 18:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback