I love you, ich liebe dich Zlatan Zlatan Zlatan!!!!!

Vad hände?
Jo, vi spelade mot Tyskland.
Självklart var det väl ingen som innerst inne trodde att Sverige skulle vinna, men hoppet fanns. Och det är ju så kul. När alla hejar på samma. När alla är ett. När alla skriker av lycka och förtvivlan, tillsammans. Åh, fotbolls VM är över för Sveriges och min skull.

Midsommar blev ganska lugnt och mysigt. Jag och Cirrus tog tunnelbanan vid 1-tiden och styrde mot Orminge, Malin. Pappa vd-huset var inte som jag hade tänkt mig, men fint. Vi var 13 personer som åt midsommarlunch, med sill, jordgubbar, färskpotatis, lax och glass. Det var gott. Vi softade tog det väldigt lugnt och helt plötsligt var klockan 8. Jag och Ciruus återvände hem och jag kom tillbaka vid 10-tiden. Då var vi bara sex stycken som sattoch prata om allt och ingenting. Det var mycket trevligt och när klockan började närma sig 2 tog Malin och jag vårt pick och pack och åkte hem till trygga Enskede. Vi sov och jag vaknade vid 10 och fick dåligt samvete för att hunden sovit och varit lugn så länge. Men han sov ju så det var ingen fara. Det blev en lång morgon med god frukost och hundpromme. Sen lunch och misslyckad fotbollstur in till stan.

Imorgon ska jag ta tag i mitt rum, om inte redan ikväll.. Jag känner mig faktiskt riktigt taggad.

Ben, jag saknar dig så. Åh, vad glad jag blev av inlägget jag läste imorse. Ben är fin.

Tack och hejdå Zlatan, för den här gången

Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback