Hej Ben. Nu har jag kommit hem.

Oj.
Att gå i sommarkvällen
Att känna sig upprymd av den svala luften och musiken som dunkar i öronen
Att gå helt ensam men att känna sig trygg
Att känna att man har vänner som bryr sig, människor runt en som bara vill en väl
Det är kärlek
Kärlek till världen

Dagen blev konstig. Jag gjorde absolut ingenting fram till halv 5 då jag träffade Ben vid Bea. Sen var det taco och Kopps som gällde. Underbara vänner, vad skulle jag göra utan er? Aldrig kunde jag drömma om att hitta några som er i min klass. Ni är så fina.

Jag har en vän som är klok. Jag önskar att jag vore mer vän med honom. Det är ganska svårt. Hum, hum.
Ben och jag misslyckades igen. Men det gör ingenting. Snart så kommer vår tid.
Nu ska jag riva ner lite saker från väggarna i mitt rum och sen gå och lägga mig. Det börjar faktiskt bli sovdags och jag är trött.
Min syster mår bättre nu, ni behöver inte vara oroliga. Fick ett mess av henne förut ikväll "Tack Florens".

Puss
Kristina

(Snart ska jag ramla över dig, brotta ner dig och lägga mig över, snart är du fast i mina armar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback