För min syster är så bra

Alltså. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.

Karin:
"Jag har fem närbilder av honom nu, har precis sett tigert lou, underbart. kent snart. Puss"
Sänt:
21.31.50
2006-06-17

Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska säga, min syster såg en kille som vi spanat in i julas och skickar mig fem bilder på honom. För att hon hade gått fram och frågat om hon fick ta kort på honom. Alltså. Det var ju jättkul men mina kära klasskamrater var med på bilderna!! Haha, hjälp, jag vill vara som min syster ibland. Hon har upptäckt festivallivet som 24årig utexaminerad fattiglapp. Jag älskar dig syster.

Shit pommes friittes säger jag.
Men han är ju bara så snygg...

Kristina

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj...ja, det var på hugget må jag säga. Blir nyfiken på hunken.

Postat av: Karin

"25årig utexaminerad fattiglapp"

Mäh! Jag är bara 24! Men nästa år åker vi till Emmaboda du och jag. Bara söta poppojkar i randiga tröjor och bra musik. Yay! Börja spara!

Puss

2006-06-20 @ 08:07:29
URL: http://tankspritt.blogspot.com
Postat av: Kristina

Jag tyckte det var en ganska bra förklaring utav din status just nu...

2006-06-20 @ 10:56:36
URL: http://tussilago.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback