En gång idag, bara en gång

Jag var precis inne på skolmejlen och fick detta besked i ett mejl
Vi har kommit fram till att du har nått MVG i Sh A

Bra motivering tycker jag. Men jag är glad. Det är ganska många bra som måste få förklaring till varför de fått det högsta betyget. Skit samma liksom, strunt i snacket, var bara nöjd.

Idag var en bra dag. Men sen blev jag trött när jag och Ben var ute med hunden, nu är jag helt slut.
Ska på au-middag med Birka ikväll. Har egentligen igen lust, men när Sussi bestämde sig för att gå kände jag mig lite tvungen. För det var liksom hon som hade gjort så jag inte skulle gå igår.

Papperskorgarna var överfulla i skolan idag. Treorna rensade skåpen. De går ut imorgon. Vi har en dag kvar. Det är helt dåligt. Vi är lediga imorgon, går fredag, går måndag, lediga tisdag och slutar onsdag. Okej, det blev mer än en dag men men.

Nu ska jag snart gå och frächa upp ansiktet lite, känner att det håller på att sjunka ner i sömnens värld.

Kristina

vi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback