Dagens

Mitt i sommarvärmen blir jag allt mer slö och lusten minskar mer och mer att slå på datorn. Vid det här tillfället fick jag faktiskt lite akut panik eftersom jag inte mejlat en person om en viktig sak. Jag och Cirrus hjar varit ute hela dagen och jag har försökt att ligga så mycket som möjligt i solstolen, men det går ju inte längre en typ en kvart, det är så himla varmt. Nej, ska jag sola ska det vara vid vattnet. Eller varför inte i vattnet?
Jag fick post idag. Eller egentligen var det till vårdnadshavare av mig från Värmdö gymnasium, men jag tyckte att jag kunde få öppna det. Som jag trott var det mitt betyg och tro det eller ej så fick jag VG i engelska, är jag inte för bra. Jag blev riktigt stolt över mig själv och var tvungen att fira med lite glass, det hjälpte mig att sitta i solen en längre stund dessutom.
Annars har det inte hänt så mycket, försöker göra det jag måste och inte så mycket mer, det är ju trots allt sommarlov.

Så ligger livet,
bis dann

Kristina

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh grattis du är så duktig!

2006-06-30 @ 16:07:19
Postat av: Annika

Du är kanonbäst. i oskarhamn är det oxå vart. har vart på middag hos Marias pappa som bjöd in oss. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback