Åh, ibland är världen god

Hej hej,
idag är det torsdag och mor+far är påväg till France. Det blir skönt med lite tomt hus här i helgen. Igårkväll var jag, Julia och Frida på prommenad genom Enskede. Det var mycket trevligt, även om det regnade. Vi gick omkring, på fältet och i gamla Enskede och pratade om allt och inget. Sommarprommenader är fint. Ikväll ska jag på kvällspromme med Jonas. Vi har inte setts sen oj, Försmak, det är mer än en månad sen, helt dåligt.
Imorgon är det då midsommar, partyhelgen då många dricker sig alldeles för fulla, dör i bilolyckor, drunknar, sviker, bråkar och slåss. Hej, förutom allt det dåliga kan det vara en himla bra helg, party, dans, vänner, mat. Jag ska ha en bra helg. Hoppas jag.

Nu ska jag kolla på "Ja, jättetrevligt"-klippet från Klassfesten med Hella och Ernst. Det är helt underbart.

Kristina

jag


Kommentarer
Postat av: b

jag fick ditt sms o jag e javligt nyfiken..!

jag saknar dig o dom andra JATTEMYCKET!

ses snart

2006-06-23 @ 10:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback