Vi dansar och du har världens mjukaste läppar

Idag var det fredag. Det spelar liksom ingen roll vad det är för dag på sommarn, alla dagar flyter ändå in i varandra och man behöver inte ha så stor koll. Det är skönt.
Igår blev en fin dag. Jag träffade Erik, Malin och Malin vid slussen. Vi gick i några affärer. Köpte ett linne. Köpte ett par bikinitrosor för 24 kr för att ha något att bada i (hade redan toppen på mig). Satte oss på Meckeri för ett skrovmål (?) och sen var det äntligen dags för mig att få se Eriks lägenhet, som jag har väntat... Vi badade i Mälaren vilket var väldigt skönt och dagen fick ett fint slut.

                                       

         


hi


När jag kom till Sockenplan och gick ut för dörrarna sprang jag nästan in i Annika och Malin som var mina absolut närmaste kompisar en gång i tiden. De skulle till staden för fika och frågade snällt om jag ville följa med. Själklart sa jag och på tunnelbanan igen... Det var ett tag sen så vi hade en del att prata om, men det blev mest orginellt tjejsnack... Men trevligt var det, absolut. Vi satt till stängningsdags och åkte sedan hem till respektive villa.



Jag ska till Vässarö på söndag. Nu har jag börjat längta. Förut kändes det lite motigt men när Towe ringde ändrades det snabbt. Alla är ju där nu, eller kommer imorgon. Åh.

Det är alltså packmaraton som gäller imorgon...

Jag undrar vad som händer
i vår del av stan
Vinden håller tal
vid en hamburgebar
Den har blåst sig trött
och alla flickor har gått hem
Du var sötare än dom
men jag slängde bort dig igen
Jag slängde bort
någon slags vän
Det var så mörkt
den kvällen jag gick hem
jag hade hoppats på något
hoppats på något


Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback