Tartex, better than sex??!!

Camp X
Vi kom dit, vi blev hatade och älskade, vi hade kul, vi sov, vi lagade mat, vi snurrade runt och dansade oss vilda på disco. Pokémon Crew lyckades ta sig genom en vecka av vind, regn och sol helt på egen hand.



Ovan ser ni vi som äter i vårt fina mattält, när vi lagar mat, när stolarna gick sönder, våra alldeles unika skottar och veganerna som klunkar mjölk.
Hum...
Jag är helt sjukt trött, kom hem, duschade, slängde mig iväg till tunnelbanan, halvsprang hem till Julia, träffade mina fyra tjejer och efter att Malin och Cami gått hem låg jag, Ben och Julia i hennes mor och fars säng och pratade, eller jag mest log, medan de fick någon deppångest. Och det blev inte precis bättre för dom när min kära mobil darrade till lite då och då. Så söta så. Fy vad jag har längtat efter er!! Men nu är jag hemma igen, ska fixa lite och sen är det iväg till scoutlokalen för att hänga fuktiga tält osv...



Och här har vi bilder på mig, Johan och Towe, vår käre göteborgare Glenn, Moa som man och Johan som tjej... Vi har hunnit med ganska mycket kom jag just att tänka på...


Veganerna dricker mjölk, fusk igen...


skott
Discotajm med skottarna...


Nästan hela byn...


Okej, sammanfattningsvis har det varit bra, det har det faktiskt, även fast vi inte varit så aktiva på dagsaktiviteterna så har vi hunnit med väldigt mycket och det känns faktiskt som ganska länge sen som göteborgarna bar våra saker över ängarna, när jag gick runt och pratade med de jag kände och bekantade mig med nya, när Pokémonsarna kom och vi la oss i tältet för första natten...
AH!

Ha en bra dag.
Kristina

Kommentarer
Postat av: apis

shit man är så snygg på alla bilder. det är galet. tänk om man kunde vara lika piffig som man var på scoutläger JÄMT!

2006-07-16 @ 11:41:48
Postat av: Annika

vi undrar vem den mystiske mannen som får pussar är...?

Postat av: Kristina

Ja det kan man ju undra...
Ring och fråga vettja..

2006-07-16 @ 13:23:37
URL: http://tussilago.blogg.se
Postat av: moa

jag ar iaf snyggast som man.

2006-08-01 @ 13:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback