Hunny hunny vill du ha mig, aha

Jag ska rymma hemmifrån, igen. Till Vässarö. Det är en fin ö. Och många är där. Som jag känner. Mina vänner. Jag har packat från och till hela dagen. Var i globen också och fyndade litegrann. Men nu är jag nog klar. Jag pratar med Towe. På msn. Åh, jag längtar nu. Och vi ska till Skåne. Och Frida ska med. AH!!!!

Hej. Jag ska bort. För ett tag. Två veckor och en dag. Jag kommer nog få abstinens och skriva i bloggen men jag ska försöka hålla mig borta. Men jag ska bort. Bort från dig. Bort från datorn. Bort från stan. Bort från familjen. Bort från djuren. Bort från sängen. Bort från hemtelefonen. Bort från garderoben. Bort från vattentoaletten. Bort från det mesta. Men det ska bli kul.

Här kommer en låttext som är mycket tänkvärd. Den kommer från världens bästa skiva som heter Till Amanda. Jag lyssnade mycket på den när jag var mindre. För den är bra.

Jag ska ta hem en kompis
Det är en tjej
som jag är ihop med
Det ska bli kul
det ska bli jättekul
att träffa henne igen

Hon heter Amanda



Men du. Glöm inte att vattna blommorna. På sommarn behöver de extra mycket vatten du vet, så glöm inte. Vad du än gör. Lova.

Läs om kändistäta stockholmsförorten
Enskede (nejmen oj, Gry bor ju ungefär 50 meter ifrån mig ).

Kristina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback