Wohooo nu är det tisdag

Hej.
Idag är det tisdag. Den började inte särskillt bra. Jag kände mig lite nere. Uppgiven. Fundersam. Jag ville liksom inte. Sen åkte vi skridskor, det var roligt men det gjorde ont i fötterna. Sen åt vi på Sibylla, det var gott, med pommes :P
Sen var det Johanna Thydell på schemat, författarbesök. Det var jättebra, verkligen, hon var så spontan och ja, bra.
Jag är trött idag också... Fast jag har faktiskt packat upp min väska, riktigt duktigt av mig...
Snart ska jag gå och lägga mig, utan svar på mina frågor, det känns ju sådär...
BLÄ
Puss och hej
Kristina

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nudelfrukt :D

Postat av: Karin

Vad är det för frågor du behöver svar på?

2006-01-25 @ 17:26:16
URL: http://lacookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback