Tisdag.

Hej hopp!
Efter gårdagens skrivelser känner jag mig ganska tvungen att skriva ett långt inlägg såhär på morgonkvisten. Okej, inte bara för att jag måste utan faktiskt för att det är kul. Det är himla kul att skriva. Tycker jag.
Nu är jag uppe såhär tidigt idag igen. Men idag behövde jag inte bråka med en trasig mobil utan nu låg min lilla kärlek (:S) snällt bredvid mig och bråkade inte när jag skulle sätta på den. Igårkväll låg jag och undersökte lite funktioner och råkade träffa på tre spel. Jag har faktiskt prövat alla en gång, men jag kan ju inte skryta med att de var så himla roliga. Nej. Det var någon rörmokargrej, då man ska bygga rör så att vattnet rinner från en punkt til den andra. Jättelätt tänkte jag och började, det var schiiiitsvårt! Jag lyckades inte kan jag ju meddela. Det andra var Harpan. Det var inte så kul, för det är så himla lätt och ja, man tröttnar snabbt. Det tredje spelade jag nu innan jag gick upp, för det gick inte att stänga av ljudet på så jag ville inte väcka hela huset igår. Men i alla fall. Golf. Jättetråkigt och till mig säger den "RIKTIGT DÅLIGT" jaha, tack så mycket, jag ska aldrig spela det igen. Jajaja. Livet går vidare.

Idag ska jag göra ganska mycket saker.
1.Skriva fördjupningsuppgift till levnadsläran
2.SKriva persongruck av Mary Wollenstonecraft till idéhistorian.
3.Träna
4.Gå ut med de tre hundarna och Jerry på lunchen
5.Gå eftermiddagspromme med Ladyloveli (Cirrus)
6.Hämta ut en tårta på BEA
7.Au-möte med Birka
8.Äta.
OMG! När ska jag hinna allt det här. Måste nog sätta igång ganska snart, jag vet faktiskt inte om jag hinner träna, får kanske ta det på fredag istället... Hum.
Imorgon börjar skolan. Jag ska bara gå två dagar i skolan den här veckan. På torsdag är det begravning. Systrarna Sisters ska återförenas med sin gamle bror. Det blir lite spännadne sådär. Nu spelas "Du e min man" på svenska favoriter, jag blir så glad av den. Det behövs idag, fokusera på det jag ska göra nu!!!
Kanske jag ska ta på mig stegräknaren idag också? Jag får tänka på saken. Nu ska jag nog gå in i duschen. Och sen göra levnadslära och sen eftermiddan får gå till idéhistoria, ja, så gör jag!

Puss och hej leverpastej!
Kristina

Kommentarer
Postat av: Ernst

vem ska ha tårtan?

Postat av: b

Nudel, imogron ses vi!! :D:D

2006-01-10 @ 21:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback